„FLAGA POLSKI” – przyklejanie gotowych elementów na kartkę;

c. rozwijanie koordynacji ręka – oko, wdrażanie do estetycznego wykonania pracy;

Zabawa ożywiająca

Rodzic podaje hasła, a dziecko wykonuje polecenia:

Samolot – dziecko przemieszcza się z ramionami w bok, naśladując lecący samolot;

Odrzutowiec – przemieszcza się z ramionami odwiedzionymi w tył, naśladując odrzutowiec;

Rakieta – wznosi ramiona w górę i podskakuje w miejscu;

Superman – wznosi prawą rękę w górę, lewa jest opuszczona w dół lub odwiedziona;  podskakuje przy tym w miejscu;

 

„List do babci” – masażyk wg M. Bogdanowicz

Dziecko siedzi tak, aby mieć przed oczami plecy rodzica, nogi rozstawione szeroko;

 

Kochana Babciu – dziecko masuje plecy rodzica – wygładza papier listowy;

Kropka – naciska palcem wskazującym;

Piszę Ci, że mamy w domu kotka – porusza palcami po plecach rodzica;

Kropka – stawiamy kropkę;

Kotek chodzi – kroczymy po plecach;

Kotek skacze – skakanie raz jedną, raz drugą dłonią;

Kotek drapie – delikatnie drapie;

Kotek chrapie – opiera głowę, naśladując chrapanie;

Składamy list – krzyżuje ręce na klatce piersiowej rodzica;

Naklejamy znaczek – dotykamy czoła rodzica dłonią;

I zanosimy na pocztę – kładzie się na rodzicu z tyłu;

 

Praca z K2, 18 – rysowanie po śladzie, kolorowanie flagi według wzoru;

-----

BUTTERFLY

Język angielski

 

Cele:

 

- utrwalenie nazw kolorów: red, orange, yellow, pink, purple, green

- zapoznanie z nowym słowem: butterfly

- utrwalanie słownictwa podczas zadania plastycznego

 

Zabawy ukryły się tu: Butterfly

 

Miłej zabawy

Pani Ula