Temat: ,,Ł jak łodyga”- zabawa dydaktyczna

Cele:

- rozwijanie umiejętności dokonywania analizy i syntezy słów,

-rozwijanie koordynacji wzrokowo- ruchowej

- kształtowanie słuch fonematycznego

 

W tym tygodniu marca poruszamy się w tematyce wiosennego przebudzenia.  Jaką literkę poznawaliśmy w ostatnim tygodniu? Zgadza się, było to C jak cebula . Mamy nadzieję, że ćwiczyliście jej pisownię.   Dzisiaj przyjrzymy się nowej literce. Jesteście gotowi? Zatem spróbujcie odgadnąć moją zagadkę:

  • Jak nazywa się długa zielona część kwiatka lub rośliny?

karta pracy

Zadanie 1

Zadanie 2

Zadanie 3

Zadanie 4

Stwórz obrazkowy album litery ł. Na kartce papieru narysuj wszystko co zaczyna się na głoskę ł . Opowiedz co namalowałeś i poproś kogoś starszego o podpisanie  każdej ilustracji.

Stwórz obrazkowy album litery ł. Na kartce papieru narysuj wszystko co zaczyna się na głoskę ł . Opowiedz co namalowałeś i poproś kogoś starszego o podpisanie  każdej ilustracji.

 

Uwaga! Praca dla chętnych

Wykonaj albumy poznanych już liter. Narysuj i pokoloruj ilustracje zaczynające się na daną literę.

 

Jeśli udało Ci się wykonać wszystkie zadania, przyjmij nasze gratulacje!